دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بین‌المللی حسابداری امضا شد

دو تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بین‌المللی حسابداری امضا شد
دو تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با شرکت ملی مس ایران و شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه بیست و یکمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی حسابداری ایران منعقد شد.
کد خبر : 871532

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حاشیه گشایش بیست و یکمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی حسابداری ایران تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی پژوهشی بین شرکت گاز استان اذربایجان شرقی به نمایندگی نادر کمالی و دانشـگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی رحیم وکیل‌زاده (معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز) به امضا رسید و موضوع این تقاهم‌نامه ارائه الگوی شناسایی و ارزیابی هزینه‌های کیفیت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی است که در سه ماده و به مدت ۱۲ ماه منعقد شد.

به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی- پژوهشی فی‌مابین، این تفاهم‌نامه مابین شرکت ملی مس ایران (مجتمع مس سونگون) به نمایندگی معبود عباس‌زاده از یک طرف و دانشـگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی رحیم وکیل‌زاده به امضا رسید. موضوع این تقاهم‌نامه شناسایی و مستندسازی فرآیند‌های مجتمع مس سونگون با استاندارد BPMN۲" که در سه ماده و به مدت ۱۲ ماه منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته